فروشگاه بزرگ دقیق

فروشگاه بزرگ دقیق

دنیای اسباب بازی - آرایشی - خرازی - بهداشتی - ارسال به سراسر ایران
فروشگاه بزرگ دقیق

فروشگاه بزرگ دقیق

دنیای اسباب بازی - آرایشی - خرازی - بهداشتی - ارسال به سراسر ایران

اطلاعیه مهم ‌ آزمون‌ سراسری‌ سال 1397

اطلاعیه مهم ‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ زمان اعلام کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون‌ سراسری‌ سال 1397

1397/04/16

 پیرو اطلاعیه مورخ 97/03/27 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال 1397 که دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی سال جاری بوده و در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده‌اند می‌رساند،  لازم است از تاریخ 97/04/17 با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: http://dipcode.medu.ir کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت نموده و از همان تاریخ لغایت 97/04/20 به سایت این سازمان به نشانی www. sanjesh.org مراجعه ونسبت به درج کد سوابق تحصیلی که از سایت مذکور دریافت نموده اند اقدام وسوابق تحصیلی خود رامشاهده نمایند.

داوطلبان در صورت عدم وجود کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود درسایت این سازمان و یا مشاهده اشکال در نمرات سوابق تحصیلی خود می‌بایست به اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ مدرک تحصیلی مراجعه نمایند. بدیهی است منحصراً مواردی که از طریق وزارت آموزش و پرورش و حداکثر تا تاریخ 97/05/01 به این سازمان واصل گردد اعمال خواهد شد. 

عدم اعلام کدسوابق تحصیلی پیش دانشگاهی توسط داوطلبان در سایت این سازمان در بازه زمانی فوق موجب عدم اعمال سوابق تحصیلی در نمره کل نهایی آنان خواهد شد. لازم به تاکید است این مهلت قابل تمدید نمی‌باشد.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که در دروس ترمیمی سال سوم (دیپلم) نیز شرکت نموده اند می‌توانند باتوجه به توضیحات فوق برای مشاهده سوابق تحصیلی و نمرات خود اقدام نمایند.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد