فروشگاه بزرگ دقیق

فروشگاه بزرگ دقیق

دنیای اسباب بازی - آرایشی - خرازی - بهداشتی - ارسال به سراسر ایران
فروشگاه بزرگ دقیق

فروشگاه بزرگ دقیق

دنیای اسباب بازی - آرایشی - خرازی - بهداشتی - ارسال به سراسر ایران

گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1397

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان و نحوه اعلام علاقه مندی متقاضیان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1397

1397/04/09

 پیرو اطلاعیه مورخ 97/03/27 پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1397، بدین­وسیله به اطلاع داوطلبان گروه آزمایشی هنر علاقهمند به رشته­ های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1397 که در جلسه آزمون (بعداز ظهر پنجشنبه مورخ 97/04/07) حاضر بودند، می­رساند، به منظور شرکت در آزمون عملی رشته­های ذیربط می­بایست مطابق جدول ذیل نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه­ رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی از تاریخ 97/04/09 تا 97/04/15 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1397 بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی ذیربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌نمایند، می­بایست نسبت به پرداخت مبلغ 400.000 (چهارصد هزار) ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های ذیل به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از تاریخ فوق اقدام نمایند. داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه ­مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی ذیل می‌باشند، می‌بایست نسبت به پرداخت مبلغ 800.000 (هشتصد هزار) ریال بصورت اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است عدم اعلام علاقه‌مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون به منزله عدم امکان شرکت در آزمون عملی برای آنها خواهد بود.

جدول شماره مجموعه و عنوان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر

ردیف

عنوان رشته‌ها

1

نقاشی ـ ارتباط تصویری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحی پارچه و طراحی لباس

2

طراحی صنعتی

3

ادبیات نمایشی

4

مجسمه‌سازی

5

موسیقی ایرانی

6

موسیقی جهانی

7

کتابت و نگارگری

8

آهنگسازی

9

بازیگری

10

طراحی صحنه

11

نمایش عروسکی

12

عکاسی

لازم به توضیح است آزمون عملی برای کلیه رشته‌های فوق در 97/05/11 برگزار خواهد شد. اطلاعیه حاوی زمان دقیق برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون در روز چهارشنبه مورخ 97/04/20 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. 

 توجه: داوطلبان محترم با عضویت در پیام رسان های داخلی با نشانی های اعلام شده در ذیل می توانند از اخبار و مطالب مرتبط با آزمون سراسری بهره مند گردند.

 پیام رسان سروش: http://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام رسان آی گپ: https://profile.igap.net/prnoetir

پیام رسان گپ: https://gap.im/prnoetir

پیام رسان بله:  prnoetir@

پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/prnoetir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد